Sevval97 Kızlar hamileliğimin 35.günündeyim alt 61 ast değerim 40 çıktı sizdede benzer bir durum oldumu doktorunuz ne söyledi ? Riskli bişey mi
egeninincisii Sevval97 Biraz yüksek çıkmış. Kaşıntınız var mı? Karaciğerle alakalı bir durum. Genelde yükselişe bağlı olarak 37. haftada doğuma alıyorlar. Ama aşırı yüksek değil, doktorunuz daha sağlıklı bilgi verecektir 🌸
selinsmother Sevval97 benimde alt ast yüksek çıktı sanırım sebebi troid ilacımdan kaynaklanıyor beni de endokrin bölümüne yönlendirdiler