Damla-bartu Kızlar 20 haftlık hamileyim ve ara ara lekelenme şeklinde kanamam olyo doktor plesanta aşada yukarı çıkınca geçicek dedi ama ben çok korkyrm ya çıkmazsa başına böle bişey gelen varmı