Elifslvr Kızlar 40+3 olduk ama bu kızın gelmeye niyeti yok. Carsamba gunu nisanim geldi Dün kontrolüm vardı 1 cm kadar açıklık ve ara ara sancilarim oluyor ama düzenli degil var mı benim gibi olup bekleyen 😑 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
elifvesara Elifslvr benim de bir hafta önce geldi nişanım, çarşamba kontrolüm vardı açılmam yok 🥺 o gün biraz sancım vardı ama o günden sonra sancı falan da kalmadı. 39+2 olduk bakalım daha ne kadar bekleyeceğiz prensesi 🥹
dilaratellm1 Elifslvr Bende 40+0 oldum. Bugün kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek. Sancım ağrım hiçbişeyim yok. Nişanım da gelmedi. Kavuşmak için heyecanlandıkça Naz yapıyorlar sanki 🥲
Elifslvr dilaratellm1 benim doktorum 41 e kadar bekleyelim dedi çarşamba 41 oluyorum gelmezse suni sancı vericez dedi 🥲
Tekoshi 39+6dayım yarın ebeyle randevum var ve ne açılma ne sancı hiçbir şey yok, bunu konuşmadık ama sanırım suni sancı deneyecekler 🥺