Kızlar bizde bebek istediğimiz için sabirsizlanip 1 gün kala idrar testi yaptım negatif çıktı umudumu kestim yine yok diye sonra adetim gecikti 2 gün heycanlandim sağlık ocagna gittim kan vermeye daha çok erken bi hafta bekleylim bi hafta snra kan verelim şimdi varsada küçük oldgu için gözükmeye bilir dedi ama sabredemedim gdip hastande kan verdim negatif çıktı sağlık ocagna gittim tkrar adetin gelir ozamn gelmzsede bkle kan verelim dedi ama bnde de bütün belirtiler vardı sık idrara çıkma göğüslerdeki hassasiyet bel ağrıları normlde yasamadgim şeyler bunlar belirti de olnca kesin var gözüyle bakiodum taki dune kadr hafif kan lekesi geldi önce netten baktm yerleşme zamanı kanama olabilir flan yaziyodu ebeyle görüştüm kadin bu sefer israrla adet olcksin ozman dedi umut flan kalmadi adet olcksam bu belirtiler ne pekii bnm hic adetm geckmez en fazla bi gün geçer 4 gün oldu dedigimde de yalanci gebelik olabilir dedi netten baktm pskolojikmis kadin bebegi cok istedgi zman veya tam tersi gebe kalmaktan çok korktgu için de vücut boyle reaksiyonlar gosterebiliyoms hamilelik belirtileri oyuzdenmis smdi adet oldum bütün moralim flan gitti aranzda böyle olan varmi 😏🙄