Kızlar gittim bugün doktora. Yarından itibaren günde bir kez olmak üzere 5 gün kullan dedi doktor. 1 hafta sonra kontrole gel. Olmazsa aşılama yapalım dedi maksimum 3 kez kullanmak gerekmez mi bu ilacı? Aslında bu doktor tüp bebek uzmanı da değil. Aşılama kendisi mi yapacak acaba sormayı da unuttum 🥲 siz günde kaç kez kullanıyorsunuz? Bana dozajı düşük mü verdi acaba?