Bende 5+2 deyim dün doktora gittim ağrılarım için normal dedi ultrasonda minik bir kanama çıktı ama ağrıyla ilişkili değil dedi yerleşmeye ait olabilirmiş lekelenmen kanaman olursa haberleşelim dedi haftaya tekrar gidicem kanamam lekenlenmem yok ama adet olacakmışım gibi ağrım devam ediyo