ElifAyaz bende cok takmıstım kafaya😐 endokrin için dr gittim cok kafaya takmamamı soyledi sadece bebek iri dogar dogum zor olur dedi ama dogum dr m da kalpde sorun olabilir beyinde sorun olabilir seker cok riskli diyor perinatoloji uzmanı bide doktorum o yuzden cok dikkat ediyorum gunluk 2000 kalorilik diyet listem var onu uyguluyorum bide ilacım var onu içiyorum sende cok takmadan kafana bi endokrine gorun istersen diyet için etkili oluyor yani bende oldu.☺ endokrin dr suyuna, sutune yogurduna tarcın koy demişti ole yapıyorum oda tatlı istegimi bastırıyor bi şekilde dengelemeye calısıyorum( bu arada diyet listemide paylasabilirim istersen )