Merhabalar
36 haftalık hamileyim.
Bu sabah kalktığımda bir acucun yarısı kadar bembeyaz bir akıntı gelmiş. Sümüksü bir kucak yok akışkan 🤢
Dünde çok feci bir kaşıntı gelmişti.
Son zamanlar olduğu içim hafif hafif ıslaklıklarım olduğundan sürekli çamaşır değiştiriyorum.
Erken doğumu tetikler mi acaba.
Son zamanlarında başına böyle bir şey gelen var mı?
Akıntının fazla olması beni korkuttu ☺️