nrkdn Benimde rahim ağzında 15+3 hamileyim,kahverengimsi ve pembemsi akıntılarım geliyordu ,progestan hap verdi yukarı zamanla çıkar dedi,dikkat et ,biseye zorlama,kabız olma,bol bol dinlen kendini yorma dedi 15 gün önceydi bu olay,20 gün sonra kontrolüm var çıktı mı göreceğiz ,size neler söyledi doktorunuz