Bence her ihtimale karşı 0-3 biraz fazla alın 6 gün oldu doğum yapalı emzirirken terliyor, bazen kusuyor, pijamaları zaten uzun geliyor yarısına kadar boş 😁 ben 3 tane 5 li
1 tane 10 lu hastane çıkışı almıştım çoğu parçasını kullanamadım. Yıkanıyor kuruyor tekrar ütü derken biraz yedek olması iyi oluyor