gucluanne80 Test yapan var mı aranızda. Benim Bat 31 ama 28 inde test yaptım 4 gün önce yani negatif çıktı varmı böyle bir durum yaşayan.
Ece56 gucluanne80 benim de bat 29 ekim. Dün negatif çıkmıştı test bakalım regl ne zaman başlayacak diye bekliyorum artık
Cyln2424 gucluanne80 benim bat 29 ekim 4 gün önce yaptığım test negatif. Bugün de tekrar test yapmaya korkuyorum 😅
Deletedmom_85 Cyln2424 Hadi Senden güzel haberler bekliyorum kuzum ☺️ seninle aynıydı adet günümüz ama ben dün oldum bugün ikinci günü 😬
gucluanne80 Cyln2424 ay hemen hemen aynı ben gecikirse yapacağım artık çünkü öyle göğüs ağrısı falan belirti yok hiç hamilelik belirtisi yani
Cyln2424 Deletedmom_85 Bekliyorum bakalım pek olumlu da hissedemiyorum ama 😄 yazacağım sana mutlaka ❤️
Cyln2424 gucluanne80 2 gün önce de yaptım o da negatifti. Ben de gecikmeyi bekliycem ama dilerim gecikmem olacaksam da bugün olsun stres yapıyorum off 😂