-Gr- Merhaba 6 haftalık hamileyim kanamam oldu icin progeston kullanıyorum tahlilerdr karaciger enzim yüksekligi cktı bu haptan olabilir mi başına gelen varmı geldiyse nasıl doktorunuz bir yol izledi yardımcı olur musunz
mysweetbabyy -Gr- bu hap hic masum değil benimde kullanırken baldirima zarar verdi prospektuste yazıyor bakın karaciğere zararı var mi diye
Flyy -Gr- tekrar ölçüm yaptır bence benim de yüksek cıktı bi iki hafta sonra tekrar ölçtürdüm normal çıktı anlık yediklerimizden filan da yüksek çıkabiliyor ya da yanlıs ölçümde olmus olabilir