Mariam1 bebek sadece kanından beslendiği için en büyük etkileyen şey zaten kansızlık hemen kan ilaçlarına başlarsan bir sorun olmaz diye düşünüyorum bende çok az da olsa kansızlık çıktı ben de ilacını kullanıyorum aynı zaman da pekmeze iki üç damla limon sıkıp icebilirsin su da koyup şerbet gibi yarın bir gün doğum yaptığında çok kanaman olacak ve çok halsiz düşüp kotulenme diye senin icinfe çok gerekli ne kadar kanın yerinde olursa o kadar sağlıklı gebeliğin ilerler