Karantinus canım ablaminda çocuğu olmuyordu ama sorunları yokmuş. 8 ay kendileri uğraştılar gene olmadı, doğa hospital die bı hastane var Esenyurt’ta. Hatica Gülnur seyithanoglu hem başhekim hemde kadın doğum uzmanı, şansını birde orda dene, ben doğma büyüme istanbullyum orda yaşıyordum evlendikten sonra kocaeline geldim ve yerleştim, eşime çok dedim oraya gidelim die ama hem ikimizde çalıştığımızdan hemde maddi konulardan sikintidaydik.kocaelindeki konak hastanesine gidiyoruz 4 aydır, eğer nurdan sonuç alamazsam direk oraya gidicem, ablamın 1 çocuğu olmuyorken 3 çocuk oldu. Okadar ilgili bir doktor ki en azından cevremdekilerden eminim. Birde oraya görünun derim. Direk tüp bebeğe yadda başka birşeye yoneltmiyo en azından evde normal yollardan denetiyo, sonuçların zaten elinde randevu al ve git bence, insallahhhhhh güzel haberler alırsın 🙏