Merhabalar bayanlar ; 27 Ekim sabahı uyanıp doktor muayenesi için saat 09.00 da evden çıktım . Sabah hastaneye girer girmez nst’yi çektirip hocanın odasına yönlendim . Hocanın toplantısı olduğu için saat 11.00 e kadar hocayı hastanede bekledim , hoca toplantıdan çıktığı zaman hoca ile de karşılaştık hemen beni görür görmez muayeneye aldı 2 hafta şehirdışında konferans için olacağını ve şehirdışına çıkmadan benim doğumuma girip öyle çıkmak istediğini söyledi . Ve 27.10.2022 tarihinde suni sancı almam için yatış verildi . Girişlerim damar yolu kan alındıktan sonra suni sancı başlandı saat 12.30 gibi . 8 saat suni sancı aldıktan sonra açılmam 5 cm olmuştu ve ağrılar çok şiddetli gelip gidiyordu . En son nst ye bağlı iken bebeğimin kalp atışı aniden düştü ve sancıyı kesip beni hemen sezeryana aldılar . Ameliyathaneye girdiğim zaman belden uyuşturacaklarını söylediler , ve belden uyuşturdular . Belden uyuşturdukları an ayağımı hissetmemeye başladım ama karın bölgemi hissettiğimi söyledim 3 kere söylememe rağmen beklediler 4. Kez sana psikolojik olarak öyle geliyor dediler ama öyle değildi maalesef . Hocanın kesiyi atması ile hasta hissetti diye beni uyuttukları bir oldu ameliyat bittiği zaman kızımla kavuşmuştuk 🙏🏻👼🏻 Ama şunu unutmayın , ne olursa olsun doğum yolunu bebek belirliyor ve bebeğimiz için hangisi sağlıklı ise o doğum şekli önemlidir 🙂👼🏻 Şimdi bebeğim yanımda mis gibi uyuyor 👼🏻🫶