meleklerin_annesii
Ben buna kesinlikle katılıyorum ilk hamileliğimde başı çok sıkıntılı geçmişti çocuk doğduktan sonraki ilk dönemler çok sıkıntılı geçti ve şimdi 5 yaşında hala aksi huzursuz bi çocuk. 2. Hamileliğimin ilk 6 ayı çok güzeldi sonra bazı tatsız şeyler yaşadım ve bebeğimde 6 Aydan sonra garip garip huylar edindi emmeyi filan bıraktı (atak vs değil sütüm yok )
bakalım devamı nasıl gelecek