Kaşintinin bircok nedeni olabiliyor sizde belki internetten arastirmişsinizdir en kotu seneryo kolestaz yani doktorlarin en cok korktugu ve hemen tahlillere basvurdugu durum gebelik kolestazi benim de kaşintim vardi doktorum karaciger enzimlerime bakti sarilik var mi diye bakti bu sonuclar temiz cikinca kolestaz yok olsa enzimler yukselirdi dedi daha sonra devlette bir doktors daha gosterdim sonuclarimi bu tahliller yeterli degil kandaki safra asidine bakilmasi lazim kesin bilgiyi o test verir bazen karaciger enzimleri kolestaz olsa bile gec yukselir bu da bizi yaniltir dedi gittim ozel bir labaratuarda avlik safra asit testi yaptirdim o da temiz cikti artik sanirim kolestazim yok diye umut ediyorum insallah oyledir diger secenekler ultiker alerji cok ciddiyeti olmayan durumlar