Evet tık yokkken saat 9 gibi başlayan ara ara adet ağrısından biraz fazla sancı oluyordu çok aldırış etmedim ama tuvalete gittim kan geldiğini gördüm peçeteye sildikçe yapışak kıvamlı geliyordu bi tedirgin oldum saat 1 de hastaneye gittik acile hemen nst ve açıklık kontrolü açılma kanamasını 2cm açılma olduğunu söylediler doktorumla görüştüler sancılarımı evde çekmemi şiddeti artınca gelmemi söylediler bnde öyle düşünmüştüm şimdi eve geldik ne yapmam gerektiğini tavsiyeliriniz varsa alabilirim birde duanıza ihtiyacım var allah kolaylıkla bebeğimi sağ Salim kucağıma alayım 🙏🥹