Kızlar merhaba bugün doğum yapalı 3 gün oldu sezeryan doğum yaptım ama sütüm gelmiyor ucunu çok fazla sıktığım zaman damla damla geliyor o kadar lansinoh göğüs pompası aldım sağmaya çalişiyorum ama onada gelmiyor ne yapmam lazım tecrübeli annelere sormak istedim