Damla Hamile olduğumu yeni öğrendim , kan verdim 2 kere değerim yükselmiş son adet tarihine göre bugün tam 6 haftalık görünüyor gebeliğim bebeği , kalp atışını , keseyi hangi haftalar görürüz.
Aslhn2101 Damla öncelikle hayırlı olsun inşallah🌸 ben 7. Haftada gitmiştim lekelenmen olmadığı sürece biraz beklemeni tavsiye ederim canım çünkü kimi bebeğin kalp atışları geç başlıyor o yüzden
ipekmom_ Damla 5.haftada keseyi gördük 8.haftada kalp atışı 😇 bi sıkıntı olmazsa biraz bekleyip öyle gidin kalp atışı için, ben alttan muayenede duydum, üstten bazen geç duyulabiliyormuş
Seyma200110 Damla meraba size bişey sormak istiyorum sizinde başınıza gelmiş sanırım beta tahlilim dün 4100 dü bgn sağlık ocağında kan tahlili verdim takip edim yükseliyor mu diye dedim başıma iş açtım değer >1320.00 değer var normalde e nabızda kırmızı gözüküyor yüksek değerler betalar önceki verdiklerim bu değer normalmişcesine beyaz gözüküyor kafam karıştı düşüşe geçti diye korkuyorum keseyide gördüm ama 🤦🏼♀️
Damla Aslhn2101 çok teşekkür ederim 🌸 bende öğreneli 1 hafta oldu kan felan derken bu güne kadar bekledim şükür bir sorunum yok sürekli git gel yapıp birde kalp atışı bebeği görme için tekrar tekrar gidip o aralarda kendimi yormak stres yapmak istemiyorum. İlk gebeliğim olduğu için de pek bilgim yok doktordan randevu tarihi almak için biraz araştırmak istedim 😊
Selinnihat Merhaba canım keseyi gorursun ama kalp atışı için 7 haftalık sonrası duyulur bazı doktorlar 6 da duyabilmenizi sağlıyor
Damla Seyma200110 merhaba bende yaşadım bunu bebeğimi kaybettigimi düşündüm beta düştü sandım ama değer 1320 den büyük anlamına geliyormuş net rakam belirtmiyorlar sorun yoktu yani sizin de böyle olmuş muhtemelen