Melisss12 KIZLAR MERHABA BEN MİYOMLARIMI ALDIRICAM BUGÜN HASTANEDE TESTLERİM YAPILDI AKŞAM SONUÇLARIMA BAKTIĞIMDA BÖYLE BİR ŞEYLE KARŞILAŞTIM BU AÇIKLAMA NE DEMEK OLUYOR DİĞERLERİNDE ÖYLE BİR AÇIKLAMA ÇIKMAMIŞ ARANIZDA BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VAR MII ???
esma_esma Melisss12 yüksek maalesef ben 2 düşük yaptım sebebini tiroide bağladılar şimdi tekrar hamileyim endokrinoloji gözetiminde ilaç kullanıyorum
Mikayla Melisss12 tsh ınız yuksek çıkmış ıkı testte de tiroid hastasısınız demek bu . Bir dahılıye yada endokrin uzmanıyla goruşün ona göre ıkı ilactan birisini ya verirler yada vermezler. Bana da ilk teshis koyuldugunda sızın gibiydi değerlerim sonrasında yavas yavas düştü. Korkulacak bir şey yok kadınların % 80 inde var malesef. Ama gebe iseniz her ay devamlı kan verip kontrol altında tutmanız gerekır.☺️
TeoMom Melisss12 Ben hamile olduğum halde böyle bir yazı çıkmıyor canım hamilelikle alakası yoktur o açıklamanın ama tsh biraz yüksek ilaç kullanman lazım hamile kalmayı da zorlaştıran etken
Selinnihat Merhaba canım benim de tsh 5 ,17 normalde 2 ,50 altı olması gerekıyor ilaç kullanıyorum tiroitle ilgili senin de mutlaka ilaca başlatırlar aksi taktirde bebeğin düşmesi anne sağlığını etkılıyor yada bebek de engel sorunu olabilir
Melisss12 Selinnihat merhaba ama ben gebe miyim bilmiyorum ki beta bakılmadı bugün gebe kalmak için miyomlarım alınacaktı anestezi için verdim kanları sonuçları henüz doktor görmedi ben e nabızdan gördüm gebelik olduğunda mı böyle bir yazı çıkıyor acaba
Leylaviyan TSH değeriniz yüksek ilaç başlar doktorunuz yada endokrinoloji bölümüne gönderir geçmiş olsun
Melisss12 esma_esma merhaba ama ben gebe miyim bilmiyorum ki beta bakılmadı bugün gebe kalmak için miyomlarım alınacaktı anestezi için verdim kanları sonuçları henüz doktor görmedi ben e nabızdan gördüm gebelik olduğunda mı böyle bir yazı çıkıyor acaba
esma_esma Melisss12 yok hayır gebe kaldığında özellikle öyle bir yazı çıkmaz bende ilk defa görüyorum
esma_esma Melisss12 sen beta hcg testi yaptır hamileysen de değilsen de endokrinolojiye git değerlerini normale sabitlesinler bitanem Gebelik istiyorsan çok önemli
Selinnihat Gebelik düşünüyorsan mutlaka ilaç kullanman değerlerin düzeltikten sonra gebe kalmayı düşün ama şayet gebeysen yine de korkma ilaç ile düzelıyor ben hala kullanıyorum ve 6 haftalık hamileyim
Selinnihat Gebe olduğun tsh alakası yok anestezi bakılması gereken tetkikleri yapmış sadece şüphen var sa bi konuş doktorunla testlerinde çıkar