Melisss12 KIZLAR MERHABA BEN MİYOMLARIMI ALDIRICAM BUGÜN HASTANEDE [(https://https://mutluresim.com/images/2022/10/29/wGZ3r.png) KIZLAR MERHABA BEN MİYOMLARIMI ALDIRICAM BUGÜN HASTANEDE TESTLERİM YAPILDI AKŞAM SONUÇLARIMA BAKTIĞIMDA BÖYLE BİR ŞEYLE KARŞILAŞTIM BU AÇIKLAMA NE DEMEK OLUYOR DİĞERLERİNDE ÖYLE BİR AÇIKLAMA ÇIKMAMIŞ ARANIZDA BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VAR MII ??? ](https://)
Linoosh Melisss12 tsh bakılmış beta hgc degil ki niye yaziyor bana da biraz tuhaf geldi gebelikle alakalı bir test değil sanirim
Rabia1617 5 yüksek olduğu için gebelikte ki oranı yazıyorlar orda öyle açıklama yaptığına bakmayın gebelik yok