Protein kacagı olup olmadığına bakacaktır bence 17.haftadan berı tansıyn ile uğraşıyorm kac doktora da gttm on bes gundr ilacta fayda etmiyor 28. Haftadayım doktor on gün sonra alabilirz yasar yasamaz onu bilemeyiz dedi insan üzülüyor en azından sizin bebegınız bu zamana kadar gelmiş ciğerleri vs baya toplarlnmıştır küveze gırse bıle Allahn izni ile çabuk atlatr her halımıze şükretmek lazım bazen düşünemiyoruz ama bizden daha kötü durumda olanlar da var duyup dua etcez Allah sag salim kavuştursun evlatlarımıza