Bestyy bende 25+3 üm sıcak su torbası polar pijama ve battaniyelerle geziyorum evin icinde başka türlü ağrılarım hafiflemiyor. Kemiklerim sızlıyor daha şimdiden 2,5 aya neler olur bilmem :(
123gebe Bende 23+2 yim resmen kaburgalarım etime batıyo sanki sızım sızım sızlıyo yana eğiliyorum uzanıyorum ovalıyorum banamısın demiyo henüz bel ağrım yok ama kaburga batması ağrısı beni yoruyo Allah yardımcımız olsun daha çokkk zaman var neler gmrcez başka acaba🤦♀️😂
Secilatlas Benimde resmen sağ tarafım iptal sırt ve gögüs altım batıyor ama sıcak su torbaları ile idare ediyorum 😢