Selenemesia Kızlar hemoroidim vardı küçük yaştan beri ama pasifti varlığını bile unutmuştum 36. Haftamdayım 1 haftadır tekrar hissetmeye başladım kan filan geldi.doğumda daha da kötü olur çoğalır diyenler var.hemoroidi olup doğum yapan var mı aranızda kötü oldu mu gerçekten
DuyguSen Selenemesia benim de eskiden beri vardı ve doğumda daha kötü oldu haliyle ıkınmalardan dolayı patlayıp kanıyor doğumdan sonra biraz zorlanabilirsin