Aynı dertten muzdaribim şu an bunu 06.28’de yazıyorum resmen kurulmuş saat gibiyim 6’da açıyorum gözlerimi. Sonra da mide yanması ve bulantısından kapatamıyorum. Uyumaya mı zorlasam yoksa oturup bir şeylerle uğraşsam karar veremedim siz hangisini yapıyorsunuz ?