2bebisannesi58 Kizlar suan 15+4 deyim bugun 3 li taramaya gittim 17 +3 cikti 11 haftalikken gittigimde 12 cikmisti ben simdi ayrintili ultrasona son adet tarihime gore mi gidicem gec kalirim diye korkuyorum neye gore gitmem lazim
Tubatgn 2bebisannesi58 Doktorunuz bir şey demediği sürece son adetinizi baz alın, detaylı usg 18 23 arası oluyor zaten bu haftalar arası gitseniz geç kalmazsınız 🤗
Senanur567 2bebisannesi58 benim de öyle adet tarihime göre 22+01 günlük ultrasona göre 23 haftalık olacaz ben 22+0 gittim ultrason da 22+2 günlük çıktı
2bebisannesi58 EzgiCafer valla canimm bende onu dusundum yarin randevu alcam haber veirrim sana insallah
2bebisannesi58 Senanur567 ben devlet hastanesine gidiyorum ilk bebegimde dr burdaki ultrasonlar 1 2 hafta onde gosterebilir demisti ama sanririm herkesde boyle bi durum var
Senanur567 2bebisannesi58 büyük ihtimalle bende devlete gidiyorum aynı sürekli bir hafta önde gidiyor
2bebisannesi58 Senanur567 15 + 5 canimm ama dr simdiden randevu al yoksa yetisemezsin dedi sen ayrintili ya girdinmi
Senanur567 2bebisannesi58 ben 22+2 günlükken girdim özele almıştım devlette zor oluyor randevu bulmak devlete gideceksen erken den al
2bebisannesi58 Senanur567 aynen canimm o yuzden simdiden almaya calscamm. Cinsiyetini ordami ogrendiniz peki