39+4 haftalığız 4 gün önce nişanım gelmişti , bugün Saat 17 den beri yarım saate bir ağrı giriyordu kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyordu dikkate almadım sancı degildir diye 15.000 e yakın adım attım yürüyüş yaptım baya konsere falan gittim 🤣 şuan sancı çekiyorum galiba 7 8 9 dakikada bir sancı giriyor belimden kasıklarıma doğru sancı geldiğinde oturamiyorum yerimde comeliyorum ,daha da düşer inşallah dakikası dua edin de sağ saglim kucağıma alayım 🤣 Allah hepimizi bir sancida kurtarsın inşallah 🤗