bynkimbilir 9+4 günlük hamileyim.10 gündür dinmek bilmeyen başağrılarım var. Artık ağrı hissetmemek için kendimi uykuya verdim. Doktorum ilaç kullanma dedi. Bir nebze de olsa hafifletebilmek adına ne yapabilirim? Benim gibi başağrıları olan var mı?
Zmraemr bynkimbilir şakaklariniza kremle masaj yapabilirsiniz doğal icerikli masaj kremleri oluyor mentollü.bol su için ondan da oluyor
lasi bynkimbilir bynkimbilir ah ah. onun çaresi yok. bende 13. haftam hala bile ara ara oluyor. Hormonlardan işte. Bebişlerimiz sağlıklı olsunda razıyız.
Andaceliff Magnezyum kullanmanızı öneririm. Gebeliğimin 6.haftasından hemen hemen 20.haftasına kadar ben de şiddetli baş ağrıları çektim. Sonra magneffer şase ve ek olarak başka vitaminleri kullanmaya başlayıncaya 1-2 günde etkisini gördüm