bluepoint evet yine olsa yine sezaryen ve kombine anesteziyi tercih ederdim. Yalan söylemicem belime ilk iğne vurulduğunda biraz acıdı ikinci girişte ise çok bişey hissetmedim çok güzel uyuştum. Doğum bitip de beni diğer yatağa alırlarken kendimi patates çuvalı gibi hissettim :) çünkü hiçbir his yoktu daha sonra uyuşma geçince de zaten yine epidural olduğu için düğmeye bastıkça rahatladım fakat çok da kullanmak istemedim. Şöyle söyleyebilirim uyuşukluk tamamen geçtiğinde ağrım şiddetli bi regl ağrısıyla eşdeğerdi yani dayanılmaz bi ağrı yoktu. Zaten sıfır acı beklemeyin sonuçta karnınız kesiliyor insanın eli küçücük kesilse bile nasıl acıyor. Kısaca doğumdan korkmayın Allah yardım ediyor bebişi görünce dayanma gücü geliyor :) herkese Sağlıklı doğumlar :)