Ben çatı muayenesş ne oluyo bilmiyordum gecen kanamam olunca acilde ebe baktı, sıvı bırsey doktu yavasca ıkı parmagını soktu ama ben hıc bırsey hıssetmedım desem yeridir. Burda herkes dogum sancısı gibi, vajınasını kesmısler gibi anlatıyordu acılı bişey heralde dıyordum. Yada benım kontrol eden ebe çok nazikti ve canımı yakmadı bilemıyorum. Burda her yazılana ınanmamayı öğrendım ama