Tugfer07 Kızlar 26 haftam dayım oturdumda sureklı belimde Bi agrı oluyo yururken yatarken sorun yok ama oturdumda Bi sure sonra agrıdan duramıyorum yasayan varmı ne yapmalıyım
ogretmen_anne_08 Ben 9. Haftamdayım çok yürüdüğümde ayakta kaldığımda bendede oluyor o bel ağrısı hatta ayağa kalkamıyorum bazen
beyzaekr Haftadayım, gebeliğin başından beri hareketlerimi kısıtlayıcı bi ağrı var belim kırık gibi sanki. Ben acaba gebelikten dolayı endişelenip hareketsiz mi kaldım diyordum ama sık yaşanan bi durummuş sanırım.