Kubra19- Anneler ve anne adayları 30+6 da plasenta previa kanama nedeniyle bugün sezaryen ile evladım dünyaya geldi sizlerden dua istiyorum sağlıkla kucağıma yanıma alabilmem için ne olur dualarınız eksik etmeyin oğlum sağlıkla yaşasın…
Esmay Kubra19- cok geçmiş olsn .Allah saglik sıhhat afiyet versin tez vakitte kucağınıza almayı nasip etsin insAllah bugünler su gbi akıp geçsin ❤
mucizem721 Kubra19- Rabbim acil şifalar versin ikinizede güçlü ol inşallah sağsalim hastaneden ayrılırsınız 🤲 Sakıncası yoksa kaç kilo doğdu 😔
Busenur_123 Kubra19- Kubra19- kısmetse bende cuma günü olacağım rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin en kısa sürede bu süreci atlatırsınız inşallah
Papatya1997 Kubra19- kılosu haftasına göre çok ıyıymıs kanaman falan mı oldu benımkı de aşagı da esım ama kanamam yok Insallah sağ saglım kavusursun bebegıne 🙏
Kubra19- Papatya1997 evet ani kanama ile acile geldim ve yarım saat içerisinde bebeğimi almışlardı kanama öncesinde yada sonrasında ağrı sızı herhangi bir belirti yaşamadım ama. İnşallah siz zamanında hayırla sağlıkla kucağınıza alırsınız benimde dualarım sizinle…🤲