busra_sefalp34 yapma ya evin bana çok uzak canım ben bülbülzadedeyim 🤦🏻♀️ Bende bitanesini sildim öğretmendi 3-4 kez görüşme ayarladık dışarı çıkcaz evimizde yakın gelip gittik birbirimize . Bu hafta gidecez diyoruz yazmıyor sonra ağırlaştım dedi gezmeye gitmiş 🙄 neyse ddm hamile susuyum , foto çekimi yapalım ddi yine tamam ddm eşiyle gitti . Yazıyor o hafta başka bi plan yapıyor doğum yaptı yazmadım sildim gectim bide öğretmen . Sen daha kendi verdiğin sözü tutmuyorsun normal hayatında kaç kez beni ektin . Diyebilir canım bu hafta müsait olamadım vs . Ağırlaştım dio gecelik takımı almaya gidelim mi dio tamam diyorum o hafta yine yok . Böylelerine gerek yok ☺️ 3 tane arkadaş var görüştüğüm daha görüşeceğim çok insan varda mesafe var . Onlarında bebekleri var ama onlarlada görüşcem ☺️