nilsmomy Dilaraa23 ayda bir yiyorum canım isterse ayda iki de yerim abartmadıkça sorun olacağını sanmıyorum 😇
sinoli Dilaraa23 Her canım istediğin de yiyoruumm anlık pişmanlık gelmiyor değil ama benim değil kızımın canı çekiyor bence 😬🤪
Dilaraa23 aframoms13 @Aylin355 bende öyle yapıyorum yalnız değilmişim, acaba kısıtlımı tüketiliyor diye merak ettim ☺️
aframoms13 Dilaraa23 çok sık olmamak kaydıyla bence sıkkntı yok 23 haftalık olduk doktor bu zamana kadar bişey demedi bebiş de gayet sağlıklı canım ne çekerse abartmamak kaydıyla yiyorum 🥰
sinoli Dilaraa23 Geçen eşimden gizli bir iki kutu saklayıp çöpe atmayı unutmuşum miladı dolacaktı kutuların artık 🤣 Tabi hepsini bilmiyor hassas babası 😬
Tubatgn Dilaraa23 Hamilelikten önce 4 5 ay da bir yerdim. Şimdi ise çok istiyorum ama tutuyorum kendimi bir aya indirdim 😬