Batur-Alp1 Hazall63 37 haftaya girdim gittikçe artıyor gaviscon kullanıyorum ama gece uykularim şimdiden haram oldu
gokce66 Bana doktor bi şurup verdi rakı gbi kokuyor hepten mahvetti beni hamileye verilir mi abi o ya😂😂
Kmru Öncelikle herkese iyi ve güzel hafta sonları diliyorum🌼🌼 Mide yanmasına zencefil çayı çok iyi geliyor ve birde sade maden suyuda iyi. Bnm yanmalarım olduğunda ben bunları tüketirim🥰🙏 Sağlıcakla kalın
Hllemralmdg Yarım su bardağı suya yarım çay kaşığı karbonat deneyin hanımlar ben onunla çare buldum annem önerdi bana da, ama ödemi aşırı olanlar yapmasın su tutar, hafif ödemde sorun olmaz ama kendimden biliyorum
efeninannesiii_ Doktorunuza sorup kefir için mutlaka. Benimde mide yanmalarım fazlaydı ama kefir çok iyi geliyor hatta ilacı bile kullanmıyorum şuan 🙏🏻
Dmttthemum Hazall63 ben ölüyorum şu an 22 haftalığım ilk defa oluyor dışarda pide yedim o yaptı gaviscon içtim elma yedim soda içtim şimdi düzelir gibi oldu
cerenimmo Hazall63 bende şuan 24 haftalığım pulcet 40 mg ilaç kullanıyorum doktorumun tavsiyesi ile sabah aç karnına mide koruyucu birazda olsa hafifletiyor ayriyetten günde 3 taneye kadar maden suyu içebiliyorum doktorumun tavsiyesi ile tabiki
Esra2019 Hazall63 gaviscon şurup içiyorum 12. Haftada başladı benim. Çiğ soğan ve salçalı yemekler mahvediyor beni
Mucizebeklerkennn Doktor bana mide yanma için rennie duo şurup verdi Vitamin demir hapları modemi daha çok kötü ediyoe Yatınca resmen ağzıma geliyor midem. Bunu icmeyince kötü oluyorum 37. Haftada midemin resmen sıkışmış olduğunu hissediyorum