yagmur50 Kızlar ben bu zamana kadar hiç kilo almadım öyle mide bulantısı falanda yok iştahım iyi normal midir sizce bu durum başına gelen var mı uygulamaya göre şimdiye kadar 3-4 kilo almış olmanız lazım dedi biraz endişelendim 🙁
Satiyeak yagmur50 koz 13 haftalikta kilo alinmaz. Alinmamali zaten. Doktor da kesinlikle kilo almalisin demez zaten ve suan vok kucuk bebek. Bunu kesinlikle dusunup kafana takmamalisin kuzum ❤️
mucizebebegimmm yagmur50 bende hiç almadım iştahım normal 15 haftalığım çok memnunum inşallah çok almam 😂 amin amin amin 🙏🏻 oturun sevinin her şeyi sorunmuş gibi görmeyin 😊
Kucuk_melegim yagmur50 18 19 haftadan sonra kilo aldim canim almaman çocuğun beslenmedigi anlamina gelmiyor
aframoms13 yagmur50 ben 18 haftama kadar hiç kilo almadım şuan 23 haftalığız 5,5 kilo fazlam var 😂😂 göbeğim de yeni çıkmaya başladı o da yoktu
yagmur50 Satiyeak ayy ne bileyim uygulamada öyle deyince bi endişe duydum ilerleyen aylarda zaten alıcam bi yandan iyi aslında 🤭 sağol canım rahatlattın beni 🥰
yagmur50 mucizebebegimmm daha önce 2 kaybım olunca maalesef diken üstünde oluyor insan 9 ay bana nasıl geçer bilmem 🤢 sağolun cevabınız için 🙏🏻
mucizebebegimmm yagmur50 sizi çok iyi anlıyorum. Benimde daha önce 2 kaybım var. 1 olumsuz tüp bebeğim var. Buda tüp bebekle oldu üçüzdü hatta ikizler alındı tek kaldı. Ben sadece basit şeyleri stres yapıp kendinizi ve bebeğinizi üzmemeniz için söylemiştim 😊 hayırla ve sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
uraz_ve_annesi- yagmur50 önemli olan senin değil bebeğin kilo alması senin haftalarında 5 kilo vermiştim 😊
uraz_ve_annesi- yagmur50 mide bulantısını dibine kadar yaşadım çünkü tek öğün besleniyordum bulantılar geçincede 10 kilo aldım 😂
180720 yagmur50 kııız endişelenme 13 haftada ne kilosu alacaksın ki boşuna strese sokma doktorlar böyle her naneye bi kulp takarlar bebiş daha yeni 100 küsür gr anca oluyor o haftalarda sen beslenmene dikkat et yeter 💖 ben ilk 3 ayda bırak kilo almayı 5 kg vermiştim kusmaktan
Busel yagmur50 seninle aynıyız hafta olarak tabii benim bolll bulantıli kusmali gectigi için 6 kg verdim bu haftalarda verilip alinmamasi normal merak etme temennim 20.haftaya kadar hiç almamak😆🤣🤣 bu kusmayla alcak gibi de durmuyorum hiç 🥲
yagmur50 mucizebebegimmm gerçekten yaşayan bilir beni 🤢çok haklısınız söylediklerinizde teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 🙏🏻🙏🏻
haticenurrr yagmur50 18. haftadayım sadece 1 kilo aldım bence endiselenecek bir sey yok gayet düzenli besleniyorum önemli olan bu🥰🙏🏻