Burcinkmslgl Kızlar yarın şeker yüklemesi yapılacak.Şeker yüklemesi nasıl oluyor aç mı tok karına mı oluyor ?Şeker yüklemesi yaptıranlar bilgi verebilir mi 😀
Esilaminel Burcinkmslgl gece 12 den sonra birsey yemeyin... Aç karnina yapiliyor... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Aysenurozbay Burcinkmslgl canm pazartesi bende olacagm ve ac karna gidiyosun ackarna olcuyolar ilk sonrasnda da birseyler yiyip tok karna olcuyolar
Selcukmine Ben daha bugün yaptırdım canım hiç korkma kan alıyolar önce sonra glikoz içiriyolar şeker şerbeti gibi daha sonra birer saat arayla tekrar kan alıyorlar şerbeti yavaş yavaş iç aç karnına miden bulanabilir başka bir sorun olmuyor merak etme ☺️
Baharkoseeee Aç olman gerekiyor daha sonra şekerli su veriyorlar 1 saat bekle dediler hem aç hemde şekerli su içtikten sonra kan alıyolar böyle canım inşallah sonuçların iyi çıkar 😇👶🏼