Merhaba kızlar, aranızda benim gibi kasım ayında transfer olacaklar var mı acaba?Şimdiye kadar iki başarısız tüp bebek denememiz oldu. Maalesef biri kürtajla bitti. İnşallah bir hafta sonra 2 dondurulmuş 5.gün embriyo transferi olacak. Bu kez ailemizle bile paylaşmadık bu süreci, çünkü çok yorucu ve yıpratıcı oluyor yaşayanlar beni anlar😔insanı en iyi anlayanlar, yine kendisi gibi aynı şeyleri yaşayanlar oluyor. Bu yüzden benimle aynı yolda yürüyenlerle konuşmak, dertleşmek bu süreçte iyi gelecek diye düşündüm😇