Kızlar biliyorum ki insan gebelik çok isteyince her şeyi belirti zannediyor o yüzden size yardımcı olmak istedim. Öncelikle planlanmış bir hamilelik değildi ama ilk alla alla acaba hamile miyim dediğim şey •göğsümde ki halkaların büyüyüp etrafının koyulaşması (adetimden 2-3 gün önceydi)
•adet günüm göğüslerim aşırı şişti ve ağrımaya başladı ki bu adet günümden önce olurdu.
•tamamiyle adet belirtilerim oldu ama ilk gün olur biterdi bu uzun sürdü.
•adet olmam gereken 4.gün resmen kasığımın oradan içime doğru oyuluyormuş hissi yaşadım sanırım bu yerleşme hissiydi
•bel sırt ağrısı
•iştahsızlık
•adet olmam gereken ilk 4 gün hafif lekelenme
4.gün test yaptım pozitif çıktı
Sormak istediğiniz başka şeyler olursa yazabilirsiniz