Zeynep29 31 haftalık suyum geldi suan hastaneye yatıyorum nst bağlıyım ama cok fazla suyum geliyor var mı böyle süreç geçiren çok stresliyim
tubasd Zeynep29 sakin olun doktorlar gerekli müdahaleyi yaparlar sağlıkla hayırla kucağınıza alın inşaallah
2_kezannelik Zeynep29 geçmiş olsun su olduğunu nasıl anladınız bendende çok şeffaf bı sıvı geliyor baya islaniyor iç camasirim ama akıntı mi bilmiyorum
Aryos-12 Zeynep29 gecmiş olsun canım benımde 33 haftalıkken suyum geldı su bitince doguma alıyorlar bebek susuz klamaz.
Dmttthemum Geçmiş olsun canım inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın 🤲🤲 peki neden erken gelmiş suyun doktor bir şey dedi mi belirtin var mıydı ben de erken doğumdan çok korkuyorum
sgok Zeynep29 stresli olma sakin kal benim oğlum da 31+3te doğdu şu an 2 aylık zor mu süreç? Çok zor ama geçiyor hep geçecek diye düşün 💙 Allah büyüktür
Zeyas Zeynep29 Bebeğin suyu idrarı demek zaten hiç telaş yapma sürekli devir daim yapıyor suyunu yeniliyor yani kontrol altında sağlıklı bir şekilde ilerye bilir bu durum ileri haftalara kadar sakin kalmaya çalış hayırlısı olsun vaktinde sağ salim kavuşursunuz inşallah
InsaneGirl Zeynep29 sakin olmaya calış cnm stres daha fazla tetıklemesin bi kaç saat olmuş yazalı şuan nasılsın insallah hersey yolundadır
Zeynep29 InsaneGirl valla suan aynı değişkenlik yok ilaç vs verdiler akciğer gelişmesi için iğne vurdular