Tkzbuse Kizlar hamileliğimi yeni öğrendim ama acayip bir şişlik ve gaz sıkıntısı yaşıyorum sizde ilk aylarda böyle bir sorun yaşadınız mı ?
_almirasmom Tkzbuse 5. Haftamdan 10. Haftama kadar hep gaz ım sıskınlıgım oldu hep gaz cıkarmak ıcın sıcak suya gırdım yada klımadan sıcaklık actım :(
Tkzbuse _almirasmom ya gerçekten mi bende ortalama 5 haftalık falan hamileyim yeni ogrendim öyle kötü hir şişkinlik gaz var ki karnım taş gibi oluyor kocaman böyle sanki 4 5 aylık hamile gibiyim gazdan çok fena bir şey :(