Buketay ay kuzum ona baktırdım ben haziranda 21,86 çıktı . Sorun yoktu bende yumurtam oluşuyor çatlıyor herseyim tamam ilk bebeğe ilk gece kalmışım kaybettim bidaha kalamadım 🙄 doktorda şaşırdı neden kalamıyorsun dedi . Amh 2 küsür yasına göre çok iyi dedi fsh 6 küsür oda iyi estradiol 300 küsüre çıkmış doktor bise demedi ama kist vardı işte klomen kist yapmış ya , 7 günde erimiş yoktu sana ilaç veremem ztn biseyin yok dedi 🙄😂 neyse klomen kullandığımda 3 gün adet oldum 2 günü lekelenme tarzında , smdide 17. Gün oldum sanırım klomende adetim lekelenme oldu ya erken olma sebebine onu yordum