Seyma18 walla canım genel anlamda abartmıyorum deterjanlarımı bile ordan alıyorum ben işyerime istiyorum eve arabayla getiriyorum vakitten nakitten tasarruf hesabı... mağaza mağaza dükkan gezdirmeme olayı hoşuma gidiyor istediğim şeyi istediğim fiyata bakıyorum beğeniyorum satıcıyla konuşup alıyorum çok yüksek meblağlardada alışveriş yaptım ne yazıkki verdiği kupon indirimi 50 tl yi geçmedi