_Hill_ benimde önceden 2 gün sonra falan çatlardı. 2 gün çift çizgi kaldığı günleri bilridim. Ama değişti nedense anlamadım 🤦 bu ay takip yapmak istemiyorum bende stres olmamak için. Doktor zaten yapacak takibi. Benimde şuan tek korkum yarın başlıyorum femara’ya geçen adet bitti yumurta çatladı. Bu sefer de öyle olursa nanay yavrum nanay. Çünkü daha ilacı kullanıyor olucam ve bittikten 2 gün sonra kontrole gidicem ona göre verecek çatlatma iğnesini. Kontrole gidemeden çatlayabilir kısaca ondan korkuyorum 😬