Bebeklk Merhaba 8 haftalık hamileyim normalde cok fazla agrım olmadı fakat bugğn yürüdükçe sağ kasığımda ağrı hissediyorum bunun nedeni ne olabilir umarım bir sorun yoktur
Kleopatra- Bebeklk Böyle şeyler de doktorunuza danışın derim. Her insanda aynı sorun olmuyor. Bende de olmuştu solumda, kist varmış meğer. Zararlı değildi gerçi ama öğrenmekte fayda var sonuçta.
queenmerve Merhaba bende 8 haftalığım. Bende de aynı ağrı mevcut. İdrar yolu iltihabı olabilir gecikmeden muayene olmalısınız