Bebeğim yarın 1 aylık oluyor. Ama son zamanlar da bir süre emdikten sonra kendini sıkıp ağlamaya başlıyor bir şey olmuş gibi. Altı temiz, karnı tok. Aslında gazını da çok kolay çıkarıyor ve başka herhangi bir sağlık sorunu da yok çok şükür. Pzt günü zaten 1 aylık rutin kontrolümüz var orda doktorumuza da sorucam ama. Bir de sallanarak uyumayı seviyor. Kolik bebeklerde çok gördüm bu durumu.