Akşam hastaneden dönerken belime bir ağrı girdi iki büklüm kaldım yürüyemedim şimdi tam yatmak üzereydim tekrar aynı ağrı girdi karnımın sağ altına doğru devam eden bir ağrı var doktorumu aradım biraz daha bekle devam ederse gel dedi başına gelen var mı ya korkmamı gerektirecek bir şey falan 🥺