Emali dediğim gibi meyve suyundan uzak durmak lazım biraz ve tabi asitli içeceklerden. daha nelere dikkat etmek gerek, doğrusu ben de pek bilmiyorum. ben kendimi hep sıcak tutuyorum. Enfeksiyonun devam ettiği zamanlarda arada bir küveti doldurup sıcak suyun içine yatıyorum. Suya biraz lavanta yağı katıyorum rahatlatıyor.