Ruhh Kızlar 37 hafta 4günlük olduk bebegim çok hareketli içeride hiç durmuyor belimden kasıklarıma dogru gelen agrılar var sizce neden dogum yakın mı arada sancı da oluyor bi an önce gelsin istiyorumum prensesimin
Yesimalmila Ruhh bana da aynisi oluyor özellikle geceleri. 36 haftalık olduk. her an dogurcam saniyorum
snysngn Ruhh canım benim de aynı siz gibi 36 da başladı hiç durmadan oynamaya 40 olduk hala daha oynuyo kilosuda maşallah ama durmaz yerinde . Yalnız ne gelen var ne giden 😊😊
Kelebegimm Busraa97 bende 38+6. Bel ağrım ve vajinal sancım var. Ve içerde parti varmış gibi kıpır kıpır 😅 ama netten baktım da doğum olurken hareketsizleşirmiş bebek. İçerde ki son günlerini değerlendiriyorlar sanırım 😏😏
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Ruhh yalanci sancilar baslar artik demisti, ayni hafta bunlari ysamaya basladim. Muhtemelen doguma hazirlik sancilari 😊
Yesimalmila Ruhh inşallah saglikla gelsin de. benim besigim gelmedi daha gece de öyle olunca aman kızım gelme simdi besigin gelene kadar deyip konusup durdum kızımla 😆